12 Kasım 2009 Perşembe

Ramazan Gezisi

Niyetim de yuvalama çorbasının tarifini yayınlamak vardı.Dün yaptığım yuvalama çorbasını herkes çok beğensede eksik bir şeyler vardı cumartesi yeniden düzenlemeler yaparak misafirlerime deneyeceğim ondan sonra yayınlayacağım tarifi inşallah.

Bu zaman içerisinde de geçtiğim Ramazan ayında 100 kişilik bir gurup ile ( çoğunluğu fotoğraf sevdalısı) Sultanahmet'ten başlayıp Eyüp de biten  katıldığımız gezinin fotoğraflarını paylaşayım dedim.Yaşadığım; değerli bir deneyimdi benim için


Arkadaşları beklerken çekilmiş karelerden birisi


Bu örtüleri çok seviyorum.Uzun zaman önce bir benzerini yapmaya başlamış hala bitirememiş olsam da bir gün sahip olacağım böyle bir örtüye:)

İstanbul için daha önce "aşk kokan bir şehir" demiştim.Hakikaten de bu şehir benim için aşk kokuyor her an...

Gece çekimi fotoğrafları çok seviyorum ama triportsuz gece fotoğraf çekmek inanılmaz zor benim gibi acemi bir fotoğraf sevdalısı için

Yeni Cami'yi çekmekti niyetim geziye katılan arkadaşlardan da bir gurup kadraja dahil oldu son anda:)

En sevdiğim fotoğraflarımdan.Dediğim gibi triport olsaydı ve şuanki bilgilerime sahip olsam da biraz daha başarılı bir çekim olurdu bu fotoğraf:)

Karaköy iskelesinin hemen ilerisinde Zirat bankasının kapısına ait fotoğraf

İnsan bu güzelliğin karşısında nasıl aşık olmaz şaşarım


Oğlumun sınavları vardı ve ders çalışması gerekiyordu biz guruptan 3-4 arkadaş  erken ayrıldık.Daha sonra geziye devam eden arkadaşların pier lotiden gün doğumu fotoğraflarını gördüğümde erken ayrıldığımız için çok üzülmüştüm.Bu fotoğrafta ki adını bilmediğim Eyüp'e koşar adımlarla yürürken aceleden çektiğim kilise de çok güzel görünüyordu.


Elma şekerlerini boyumca çocuklarım olmasına rağmen hala çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder