25 Ocak 2010 Pazartesi

Işıkla Boyama Çalışmaları

Fotoğraf sayfalarında görüp hayran kaldığım çalışmalardan biriside ışıkla boyama tekniğiydi.
Kurs gerçekten çok şey katıyor bizlere.
Tabi iyi bir hocaya sahip olmamızın da etkisi var bunda:)
Çok iyi olmasalarda ilk denemeler için fena da sayılmayan ilk ışıkla boyama çalışmalarımı da gezi fotoğraflarının arasına sıkıştırayım, dedim:)


Karanlık bir odaya, bir kaç ışık kaynağına ( fener, kibrit, çakmak vs..), kumandaya ihtiyacımız olacak bu teknik için.Benim kumandam yoktu.Gezilerden birinde tripotun kızağını da kaybettiğim için tripotum da yoktu.Kitap ve makinanın perdesini en uzun açık konumunu kullanarak çalıştım




En çok bu ney fotoğrafını çekmekte zorlandım.Tripot olsa dert değil kadrajı ayarlamak kolay ama sehpanın üzerinden çekim yaparken kadrajı kısıtlı imkanlarda kullanmak zorunda kaldım:) Bu arada inşallah ney çalmayı öğreneceğim yakın zaman da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder