5 Kasım 2009 Perşembe

Pancar salatası

Bugün on iki yıldır görüştüğüm dostlar ile biraraya geldik.Dostlara, hazırlaması kolay ama görüntüsü iştah açıcı olan bu salatayı yapabildim.Evet kabul ediyorum tembellik ettim:)





Malzemeler;

2 pancar
2  havuç
3 patates
bir kaç dal maydanoz ve dereotu
2 çorba kaşığı zeytinyağı
1 limon ve tuz

Hazırlanışı;
Patatesleri haşlayıp içine bir miktar tuz atıp ezin
Havuç ve pancarı rendeleyin
Maydanoz ve dereotunu doğrayın
Sırasıyla malzemeleri kek kalıbına yerleştirin
Daha sonra servis tabağına salatayı alın
Üzerine zeytinyağlı limonlu sosu dökün

Not; yazmayı unutmuşum.Ben bu salatayı arkadaşıma giderken yapmıştım.Sosunu servis yapılırken döktük.Salatayı tadanların ortak fikri; sosun, malzemenin içerisine karıştırılmasının daha iyi olacağı yönündeydi

2 yorum:

  1. Yazdığınız yorum ile blogunuzu tanımış oldum.
    Çok da iyi oldu.
    Bir solukta okudum bir çok yazınızı.
    Bu salatanın ise naif fotoğrafına bayıldım !
    Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.
    Blog takip listeme ekledim, bundan sonra düzenli izliyor olacağım :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Müge hanım, çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil